Д-р Катя Паскова: Бъдещето принадлежи на брандове с отношение към природата и цялостно висока социално корпоративна отговорност

Katia PaskovaД-р Катя Паскова е сред първите специалисти, които въвеждат естетичната дерматология у нас. Тя е и мениджърът зад успеха на клиника “Дерма Вита”. Завършва медицина през 1989 година, веднага започва работа като педиатър. Направление, което практикува за кратко, след което започва работа като дерматолог. Около 8 години работи в Трета градска болница в София, след което основава най-голямата частна дерматологична клиника – “Дерма Вита”. Клиниката работи само с лицензирани продукти от най-висок клас и професионалисти с доказан опит, а сред пациентите са редица известни личности.
Д-р Паскова се присъедини към екипа на Christian of Roma Group, за да придаде добавена стойност на всички услуги, които веригата „Зелени салони” предлага на своите клиенти. Екипът на сп. „Прическа и стил” се срещна с д-р Паскова. Ето какво каза тя за новостите в здравословната грижа, за био-движението, което навлиза и във фризьорските услуги и ефекта при използването на екологично чистите продукти.

Животът е постоянно усъвършенстване. Как приемате новостите, които си появяват на пазара?
С любопитство. Старая се винаги да съм в крак с най-новото от света на естетичната дерматология. Затова следя иновациите, консултирам се с останалите професионалисти около мен и решавам дали да се доверя на някой нов продукт или услуга.

Имате много пациенти, които от дълги години са при Вас. Как се печели доверие?
Ако отворите сайта на клиниката и прочетете мненията на наши клиенти, ще разберете формулата на успеха. Ще се опитам да я обобщя: Балансирана и точна преценка за състоянието на пациента, професионално отношение към неговата индивидуалност и конкретни нужди и екип, който създава чувство за доверие и сигурност при изпълнение на процедурите. Да не забравяме и резултатите. Когато пациентите с усмивка ми благодарят, се чувствам истински горда с работата си.

Вашата работа е изкуство-правите хора красиви и връщате самочувствието им. Какво трябва да притежава човек, за да посвети живота си на красотата?
Любов. Към живота, към естетиката. Аз самата обичам хората. Старая се винаги да им помогна, да се поставя на тяхно място и да намеря решението, което да върне усмивката им.

Какво най-не харесват жените в себе си?
О, колкото жени сме се събрали тук, толкова разнообразни забележки има всяка към себе си! Сякаш най-големият страх на съвременната жена са белезите на старостта. Ежедневието ни е динамично, ангажиментите не намаляват с годините, затова се налага да запазим младостта си максимално. Това е причината сред най-търсените процедури да са IPL  фотоподмладяване, филъри и мезотерапия. Много дами, а и представители на силния пол, имат различни белези, пигментни петна или капиляри. За тях също предлагаме иновативни терапии. По мое мнение, когато се чувстваме и изглеждаме красиви, сме и по-щастливи.

Продуктите, с които работите са тествани, проучвани и безвредни. Важно ли е за Вас това?
Основно е. Работим с най-големия орган в човешкото тяло – кожата. От огромно значение е продуктите, както и технологиите, да са доказано безопасни, качествени и ефективни.

„Зеленият салон“ е запазена марка на Christian of Roma Group. В него продуктите са екологично чисти, опаковките са стъклени, а качеството – без конкуренция. Как приемате Вие подобна идея?
С огромно одобрение. Светът следва принципа на глобализацията и всеки от нас допринася за по-доброто бъдеще.  Наскоро присъствах на тренинг, на който обсъждахме как да направим клиниките и кабинетите по-природосъобразни. Затова приветствам идеята на „Зеленият салон“.

Дълго време се смяташе, че ако в продукта няма някакви химични съставки, той не е достатъчно ефикасен. Продуктите в  „Зеленият салон“ какво съдържат? Ако кажа, че продуктите на Rolland и серията O way са революционни, няма да е преувеличено. Концепцията на фирма Rolland Bologna е изцяло вдъхновена и подчинена на опазването на околната среда – от продукта до опаковките и целия производствен процес. Дълги години те развиват иновативното производство и са напреднали в тази област. Днес много фирми предлагат продукти без парабени, минерални олиа, изкуствени оцветители и синтетични аромати, но Rolland не спират до там. Те разработват цялостната концепция за био производство, като използват формули с биодинамични екстракти. 50 страни се доверяват на техния професионализъм, а всички те не биха могли да грешат.
Дали жените се научиха да плащат малко по-висока цена, за да получат по-качествена услуга и съответно чист от химикали продукт?
Алергиите, мъглата, всевъзможните болести ни научиха да внимаваме на какво подлагаме тялото си. Химикалите сякаш са навсякъде. А всяка от нас се грижи за семейство, приятели и най-вече за себе си. Българката няма против да заплати по-висока цена за безвреден продукт. Защото знае, че това е не само инвестиция, а грижа за по-здравото утре.

В „Зеленият салон“ се предлага диагностика на скалпа с микрокамера. Какво, всъщност, ще ни донесе тази диагностика?
“Диагностичен център с микрокамера” посреща привържениците на природосъобразния начин на живот. За целта с „умната“ камера разполага всеки от веригата „Зелени салони“ в цялата страна. „Зеленият салон” е едно изключително ексклузивно място, в което се предлагат продукти и услуги без аналог на пазара, дори и в световен мащаб. Водещите производители в сферата на фризьорството налагат концепцията за цялостно опазване на планетата.
Диагностичната процедура отнема не повече от две минути и не изисква предварителна подготовка. Експертите от Christian of Roma Group препоръчват косата да не е съвсем чиста. Най-често срещания проблем е себореята. Автоимунните заболявания се обострят от твърдата вода в София, например. Друг  проблем, който е много често срещан, но малко му се обръща внимание  е косопадът, все по-рядко и пърхот. Освен заболявания на скалпа, „ умната камера” определя състоянието на косата и по дължина, както и необходимостта от съответната терапия. Крайният резултат от диагностиката се проявява в снимка на най-подходящия за решаването на диагностицирания проблем продукт.

Продуктите, предлагани в тези иновативни салони са изцяло екологично чисти. Това ли е бъдещето?
Да. То принадлежи на брандове с отношение към природата и цялостно висока социално корпоративна отговорност.  Контролът върху замърсяването, съхраняването на природните ресурси и общото опазване на околната среда зависят от ежедневния ни избор. Затова избирам „Зеленият салон“.

Интервюто е публикувано в сп. Прическа и стил, Януари, 2016 г.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *