Акнето през есента. Решете проблема!

Най-честият проблем, за който есенното влошаване е почти неизбежно към момента си остава акнето, резултат на дългото излагане на слънце.

Повечето заболявания и кожни проблеми се виждат именно в есенния период. През лятото по-малък процент от пациентите обръщат внимание на състоянието на кожата си и на пораженията, които нанася слънцето.

Акнето е много разпространено заболяване, което обхваща повече от 2/3 от жените и 1/3 от мъжете. По време на летния сезон голяма част от акнето се подобрява в резултат на действието на ултравиолетовите лъчи. UV-лъчите действат бактирицидно и подтискат действието на propionibacterium acnes, който е един от основните причинители на акнето. В края на летния сезон и в началото на есента се отчита влошаване на акнето.

Какво може да направите, за да се отървете от досадното акне?

Есенният сезон е най-подходящият период за провеждането на всякакви козметични и дерматологични процедури, тъй като започва избледняването на тена.

За да изпреварите „бумът” от възпаления и пъпки един курс от LED терапия в комбинация с няколко повърхностни химични пилинга ще подейства повече от добре.

LED терапия

LED терапията убива и подтиска Propionibacterium acnes, който е един от основните причинители на акнето, като по този начин подобрява чистотата на кожата – без болка и без време за възстановяване.

Химични пилинги

Есенният сезон, е предпочитан за пилинг процедурите, защото слънцегреенето е намалено и съответно риска от странични ефекти е по-малък. Често след влошаване на акнето, могат да се предпишат медикаментозна терапия съчетана с подходящ набор от пилинги.

Химичните пилинги излющват кожата и по този начин позволяват да се замести с нова. Обикновенно е необходимо серия от пилинги, за да се постигне резултата, който търсите и да се минимизират белезите от акне.

Запишете своя час за консултация с дерматолозите на клиника Дерма Вита и се погрижете за кожата си, след лятото.

За допълнителна информация и записване на час тел.: 0884 94 95 81 и 02 / 962 25 33(44)