7 предимства на терапията с микродермабразио

Един от най-добрите начини да поддържате кожата си в безупречно състояние е терапията с микродермабразио. Микродермабразиото е нехимична и неинвазивна процедура, която включва използването на спрей от микрокристали за отстраняване на най-външния слой на мъртвите кожни клетки. Кожата е ексфолирана и подмладена. Тази процедура е сред най-разпространените дерматологични лечения и има сравнително ниска цена, което я прави и една от най-предпочитаните терапии за пациенти с първични кожни проблеми и ранни признаци на стареене. Continue reading

3 неща, които не трябва да правите, преди процедура с ботокс

Ако сте направили нужното проучване и сте открили квалифициран дерматолог, който да постви вашата Ботокс инжекция, сега остава само да се подготвите максимално за процедурата, като следвате тези 3 важни стъпки: Continue reading

10 неостаряващи съвета за здрава и красива кожа

Поддържането на здравословен начин на живот е важно и е първата крачка към едно красиво и блестящо лице. За да се сдобиете и вие с такова, вижте 10 от съветите за красота на д-р Катя Паскова: Continue reading

Акнето при възрастни: причини, грижа и превенция

Причини за акнето при възрастни
Хормонални колебания. Подобно на тийн акнето и при възрастните то може да бъде причинено от промени в нивата на хормоните. Ето защо акнето при възрастните е по-често срещано при жените, отколкото при мъжете, тъй като жените имат хормонални колебания през целия си месечен цикъл, преди или след употреба на противозачатъчни или поради бременност или менопауза. Continue reading