LED терапия – открието на съвременната медицина

През 60-те години на 20-ти век изследвания в НАСА осигуряват научно потвърждение за ефективността на някои светлинни вълни, повлияващи възстановителните процеси на кожата, за да се ускори лечението и да се елиминират много заболявания (стрии, акне, стрес, депресия, неонатална жълтеница и др.).

ПОЛЗАТА ОТ СВЕТЛИНАТА

Все по-често използвана в медицинската практика, LED фотобиостимулацията изпраща светлинни вълни в сърцевината на нашите клетки. Тези вълни достигат до митохондриите, където се превръщат в енергия, по този начин могат да бъдат асимилирани директно от клетките. Всяка вълна или всеки цвят изпълняват специфично действие върху клетките в организма.

РЕЗУЛТАТИ: ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ ОТВЪТРЕ

Кожата е стимулирана отвътре, реактивира се метаболизмът и се реорганизира поддържащата тъкан. Всички клетъчни функции се нулират по оптимален начин. Намалява  се нервното напрежение като се подобрява невротрансмисията и действа благотворно върху съня. Терапията със светлина въздейства и на имунната и лимфната система, подпомага детоксикиращите процеси в организма. Повишава мускулния тонус и е подходяща при страдащи от хронична умора.

КОГАТО СВЕТЛИНАТА ТЕ ПРАВИ КРАСИВА

Мезотерапия без игли

Фотобиостимулацията чрез светодиоди ви дава истински „фитнес за кожата“ чрез изпращане на светлинни вълни в сърцевината на клетките, където се превръщат в енергия. Чрез стимулиране на митохондриите по този начин, фибробластите получават нов тласък. Производството на колаген и еластин се рестартира, а качеството и еластичността на кожата се подобряват.

Иновативно решние за стрии с  LED терапия

Особено при жените, но също и при юноши и мъже, стриите засягат големи участъци на тялото (корема, бедрата, задните части и др.). Посредством влиянието на светлината от светодиодите, се стимулират синтезата на колаген и еластин, здравината и еластичността на кожата се подобряват. Намалява се възпалението, причинител на червени стрии.

Решение срещу загуба на коса

Лабораториите на Франция са разработили уникално лечение за профилактика и лечение на андрогенна алопеция: LED фотобиостимулация. Цел: да се осигури ефективно решение за възобновяване и плътност на косата. Под въздействието на DHT (дихидротестостерона), оксидативния стрес и факторите на околната среда (слънце, пушене, замърсяване, др.) Косменият фоликул атрофира и микроциркулацията на кръвта се свива. Косата е по-малко подхранвана, получава по-малко кислород и пада по-бързо. Целта на фототерапията е да забави или прекрати загубата на коса и да стимулира фоликулите. Действието на светодиода води до микроциркулация на кръвта и доставяне на кислород. Увеличава производството на енергия, като по този начин се рестартира клетъчния метаболизъм на фоликула.

Derma Vita е единствената клиника, която разполага в високотехнологичното LED легло – Chromospace.

За допълнителна информация и записване на час тел.: 0884 94 95 81 и 02 / 962 25 33(44)