Преминете на червено! LED терапията и анти-ейдж ползите

Червената LED светлинна терапия зарежда митохондрите, ревитализира кожата и намалява болката

Наричана още фотобиомодулация, терапията с червена светлина осигурява правилните дължини на вълните, които тялото ни използва за подмладяващи процеси и не само.

Хората, които са скептични към светлинната терапия, обикновено не разбират, защото се фокусираме толкова много върху биохимичните процеси. Но точно както растенията превръщат светлинната енергия в химическа енергия с фотосинтеза, ние имаме процеси в тялото, чрез които да превърнем инфрачервена светлина в молекула на клетъчната ни енергия наречена аденозин трифосфат (ATP).

ATP е енергийната „валута” на нашето тяло – когато нямате достатъчни ATP процеси в тялото си, това се усеща с липсата на енергия. Вашето тяло се нуждае от ATP за почти всеки един процес .

Много интересно, нали?

Ето защо терапията с червена светлина е толкова ефективна, защото дава на организма ви повече енергийни молекули, с които да работите. Когато тялото ви разполага с повече ATP, то може да се фокусира върху подмладяващите процеси, които някога е трябвало да задържа. Те включват регенериране на кожата, намаляване на възпалението и ускоряване на много процеси за възстановяване.

Ползите от терапията с червена светлина, подкрепени от науката

Научно подкрепените ползи от терапията с червена светлина включват:

1. Стимулиране на производството на колаген и еластин
  2. Намаляване появата на фини линии и бръчки
  3. Подобряване на външния вид на стриите
  4. Увеличава кръвообращението
  5. Изравнява тена на кожата
  6. Ускоряване на възстановяването след тренировка
  7. Намаляване на възпалението
  8. Намаляване на симптомите на ставната болка и артрит
  9. Подобряване на атлетичното представяне
  10. Ускоряване на лечението на рани
  11. Намаляване на симптомите на кожни състояния, като акне, розацея и екзема

Много лекари споделят за успехи при лечение с червена светлина при хора, които изпитват хронична болка или имат автоимунни кожни състояния. Тъй като терапията с червена светлина намалява общото възпаление, особено в кожата, това често е лечение, което осигурява облекчение за пациентите. Всеки, който има екзема или розацея, ще ви каже колко изключително наприятно и болезнено може да бъде състоянието, а терапията с червена светлина е добра възможност за хората с подобни проблеми.

Не забравяйте да се консултирате с вашия дерматолог относно LED терапията и ползите за вашата кожа.